6 september 2015

September redan

Jag kan knappt förstå att det redan är september. Vart tog detta året vägen och vart tog min lilla bebis Siri vägen?? Får lite ångest av att tänka på i vilken rasande fart det gått. Skulle vilja göra om allting igen men så kan jag ju inte tänka heller för då blir jag nog galen, mer än jag redan är 
 
September innebär ganska fullsmockade helger. De projekt vi har i huset får vi se vad som hinns med av egentligen. En del kalas väntar och helgen som gick var inget undantag då vi både var bjudna på släktträff på igår och Alva på kompisen Elsas 5-årskalas idag. Vem gillar inte kalas liksom? Hur mysigt som helst tycker vi!
 
 
Alva hade plockat så fina blommor till sin vän så jag fick ta med dom i presentinslagningen på nåt sätt. Ett både fint och väldoftande paket blev det! Alva kom hem och var världens lyckligaste tjej för de hade haft så roligt. Min stora flicka...

 

Jag hoppas ni haft en riktigt bra helg

 
 
 
 






2 kommentarer :

  1. Jamen, gud vad tiden går snabbt...vilket fint paket stor kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alldeles för kvickt går den!

      Kram och trevlig helg!

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ