12 september 2015

Premiäranvändning & One of A kind Stockholm Stroller

 
Denna dag var vi bjudna på 4-årskalas men eftersom Siri har haft hög feber även idag så fick hon och jag stanna hemma tyvärr. Men till Alvas lycka blev det både kalas & finklänning på idag! Hon var så himla fin min lilla tjej ❤  Sjuklingen Siri får premiäranvända sin likadana klänning en annan gång.
 
 

 
Medans sambon & Alva var och kalasade på god mat och tårta (nej jag är inte alls bitter  ☻ ) åkte vi andra i familjen och hämtade ut hela tre paket på Posten istället. Inte dumt det heller! I det näst största paketet låg inget mindre än en Elodie Details-vagn! Nej det är inte jag som gått bananas och shoppat loss hej vilt utan denna vagn har jag minsann gått och vunnit! Hurra alltså!
 
På Elodies Instagram tävlade de ut en One of A kind Stockholm Stroller till en lycklig person, och den person blev ju jag! Man skulle skriva en anledning till varför man skulle vinna och jag knåpade ihop ett kort men sött litet rim som tydligen föll juryn i smaken.

"Precis som denna vita vagn är min dotter one of a kind. Perfekta tillsammans de skulle bli och lilla stumpan skulle ha det så mysigt däri"

Gissa om jag blev chockad och glad när beskedet kom! En helt unik vagn till mig förlåt Siri 
 
 
Nu är den alltså här och Siri hoppade genast upp i den och satte sig tillrätta. Precis så mysigt har hon i den som jag hoppades. Den verkar otroligt smidig att köra och nu ser vi fram emot många promenader. Jag ska bara skaffa en sittdyna och regnskydd till också.
 
 
Vitt läder är inget jag annars gillar på vagnar men på denna funkar det faktiskt.
Får se till att fota den in action sen också.
 
"Waaow!" sa Siri om sitt nya vrålåk

 

Hoppas ni haft en strålande lördag

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ