9 september 2015

Pall till sovrummet - BJÖRKSNÄS

Vi har ett tag nu gjort en mindre make-over i sovrummet. Vi har inte bara köpt en massa nytt utan försökt att använda så små medel som möjligt men ändå få till ett betydligt mysigare sovrum. En del har vi såklart köpt såsom sänggavel, sängbord och lampor och några småsaker till kommer att behövs sen.
 
En pall ska vi absolut ha (har jag bestämt :) ) och en svart tänkte jag skulle vara helt perfekt eftersom färgerna i sovrummet går i svart, vitt, grått och lite ljus lila/rosa. Jag spanade runt lite och såg IKEAs pressbilder på serien BJÖRKSNÄS som släpps under vintern. Där fann jag den perfekta pallen/bänken såklart! Och en hel del annat snyggt för den delen. IKEA har verkligen lyckats!
 
 
Den kommer även i vitt och släpps tydligen i januari/februari. Vi får hänga på låset då helt enkelt!
 





 
 
 
 

2 kommentarer :

  1. Jätte fin !!

    Ja, alltså, det var inget fel på filmen, den var mysig !
    Men jag hade nog hoppats på att få skratta lite ;)
    ( när vi såg Big Hero6 tidigare i år hade jag INGA förväntningar, och den var GRYM ! så man ska nog ta det för vad det är och förvänta sig så mycket ! )

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Bäst att inte läsa recensioner och så innan. :)

      Hoppas du har en härlig helg!

      Kram

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ