30 september 2015

Name it-jeans


Name it jeans är mina favoriter till flickorna. Eller ja, Siri fick sina första par häromdagen medan Alva har haft några par som hon slitit rejält på. Jag beställde från Name it:s hemsida (alltså vi handlar nästan allt på nätet numera för när ska man hinna gå i butiker???) och fick köpt några riktigt snygga par. Bra att ha i höst- & vintergarderoben! Alva vill bara ha jeans eller strumpbyxor & kjol/shorts på sig numera så inga härliga mjuka loose-fitbyxor får jag köpa till henne längre. Buhuu! Det som är så mysigt! Får bli till Siri istället och hoppas att hon inte börjar protestera alltför snart :)




 

Vid närmre eftertanke så behöver jag själv nya jeans men frågan är om jag får tummen loss




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ