8 september 2015

Lily & Edit - Mrs Mighetto har flyttat in



Länge har jag velat att Alva skulle ha en poster från Mrs Mighetto i sitt coola men ändå gulliga rum. Nyligen släpptes en ny kollektion och jag föll för dessa två, Miss Edit & Lily.
 
 
Miss Lily fick Alva för den gillade hon allra mest. Lily ska hjälpa Alva att inte vara rädd för att sova och ha läskiga drömmar. Såhär står det om Lily:
 
… Lily är vild och modig. Hon bemästrar det andra inte ens skulle drömma om och förmedlar en positiv bild om att allt är möjligt. Hon är inte rädd för något, men för den sakens skull inte mindre bra på varma kramar och att ödsla tonvis med kärlek… 
 

 
 
Miss Edit däremot hamnade i vårt sovrum faktiskt. Jag älskar fantasy och tycker det är ett print som passar både barn och vuxen. Färgerna var klockrena till sovrummet och jag blev så förtjust i Edits budskap:
 
 
…Edit kan inte prata, men det har aldrig varit något hinder för att kommunicera. Hon läser tankar och hittar vägar att samspråka. Hon är en trofast vän och konstnärligt verbal. Edit bevisar att olika är bra och att man kan allt. Bara man vill…
 
 

 
Kanske kan Edit ge mig bättre nätter, mer självförtroende, styrka att alltid stå upp för både mig själv och andra & inte vara rädd för att våga
 
 Dessa är köpta hos lillaliv.se
 
 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ