13 september 2015

Jack - & overallvisning





Detta året valde vi att prova Milk Copenhagens ytterplagg till Alva i vinter. Det ska vara så bra kvalitet och ändå ett överkomligt pris så det verkade bra tyckte vi.
Häromdagen fick vi hem overall i färgen blush och svart vinterjacka. Jag blev direkt överförtjust i de snygga detaljerna och hur exklusiva plaggen ser ut.



Nu blir det visning med dottern Alva!

Färgen på overallen är bara så härlig. Kanske aningen mörkare rosa i verkligheten än på bilderna.









Svarta jackan är bara så förbaskat snygg! Enkel men lyxig och detaljer som jag ju är så svag för.
Skulle lätt köpa en likadan till mig själv.




Oerhört sällan visar jag min dotters ansikte i offentliga sammanhang men ibland bara måste jag.
Som nu.
Tycker bilderna, på vackraste tjejen, blev så himla bra! För att vara en glad amatörfotograf som jag  
Då återstår att ta reda på hur kvalitén är på dessa snygg-plagg! Jag återkommer under eller efter vintern om det där.

2 kommentarer :

  1. jätte snygga ytterkläder och modellen är ju bedårande !!
    Sötnos :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ