29 september 2015

Höstkrans & Morgonsol


Alltså höstmornar kan ju vara hur vackra som helst! Nu börjar det bli riktigt kallt på mornarna så mössor och vantar är framplockade. Igår drog jag ut vagnarna vi har och dammsugade av dom så de är redo för höst och vinter. Strollern som jag vann funkar bäst under sommaren känner jag så nu har jag bytt tillbaka till vår Crescent som är kanon under vinterhalvåret. Den plöjer genom snö och is så nu får det minsann bli en rejäl vinter i år och inget mesande med höst ända fram till vår som förra året!!


 
Stolt som en tupp är jag förresten för jag har gjort min allra första krans! En höstkrans i ljung fick det bli. Lätt som plätt och så fint så! Kanske jag även ger mig på en vinterkrans sen, vem vet? Pysslig är jag ju inte så värst men plötsligt så bara händer det! :)



Låt det underbara vädret fortsätta en stund till tack! Solen är bara så välgörande för kropp och själ och jag vill inte vara utan den efter sommaren som var när den knappt syntes till alls.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ