18 september 2015

Arveskor & Att inte längre tycka det är kul



Jag misstänker att det aldrig mer kommer bli roligt att handla kläder och skor till sig själv. Det är alldeles för roligt (och viktigt framförallt) att barnen får bra och fina kläder. Min egen garderob har rensats ut rejält och efter de två graviditeterna behövs det köpas en del nytt. Min kropp har inte förändrats så väldigt mycket (förutom tuttarna som plötsligt är osynliga, skumt det där) tack och lov men jag gillar inte passformen på en hel del av mina gamla kläder längre. Men eftersom jag lägger mina pengar på flickorna så får jag ju skylla mig själv! En dag ska jag ta och shoppa endast till mig själv, när det krisar eller nåt :) Jag är nog inte ensam om detta fenomen efter att ha fått barn kan jag tänka!
 
Sambon fick i all hast svira inom H&M igår efter jobbet för att köpa den sötaste stickade tröja som nyss kommit in. Såg direkt att den skulle bli perfekt till Siris rosa väst och japp, det blev den!
 
(Både väst och tröja är från H&M)
 
 
Äntligen kan Siri ha Alvas gamla sneakers från Superfit. Det syns knappt att de använts och är verkligen bra och fina. Kul när något har använts av båda flickorna. Men ärligt talat så har jag ändrat smak väldigt mycket sedan Alva var ett år så en hel del köps faktiskt nytt till Siri ändå. Tur jag har min lilla bloppis (@enslagsbloppis) så jag kan sälja så pass mycket som sen återinvesteras i nytt till barnen.
 
Jag tar gärna emot tips på andra bra bloppisar på bloggar eller Instagram förresten!

 

Trevlig kväll & helg

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ