27 augusti 2015

Pastell & Siris rum igen



Snart dags för sängen men måste i alla fall visa en av grejerna som köptes hos Lillaliv igår. Helt underbara väskor från Rice föll jag för direkt och det stod ju nästan Siris namn på dom! Färgerna är magiska och passar ju perfekt in i Siris pastell-rum.
 
 
Jag har gjort några småändringar hos henne så jag bjuder på en liten visning. Tänker vara nöjd ett tag nu och låta fixar-fingrarna vila lite. Hm vi får väl se hur det går :)
 
 
Bokhörnan är en favorit och faktiskt älskar Siri att sitta där i gungstolen och bläddra (eller tugga) på en bra bok. Glädjer mitt bokälskar-hjärta!
 
Siris sänghimmel fick ryka men jag tyckte att det blev mer ombonat med nånting mysigt där vid sängen så jag hängde istället en fin gardinlängd där i snedtaket. Kanske kallas det sänghimmel ändå, vad vet jag. Bra blev det i alla fall!
 
 
Det nyinsatta takfönstret har gjort underverk för ljusinsläppet!
 

God natt till er



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ