27 augusti 2015

Nytt från Lillaliv & Fuskat lite med sockerstopp

Igår var jag en sväng på underbara barnbutiken Lillaliv som fått in så galet mycket fint nu! Kom hem med denna fina tygkasse (älsk på den!❤) med mycket trevligt innehåll som jag såklart ska visa strax. Ikväll var jag på Öppet Hus för att kika på Pompdelux AW2015-kollektion och jaaaa där fanns otroligt mycket snyggt såklart. Vi har redan gjort en rejäl beställning (förbokning är inte dumt) till flickorna men jag ville klämma och känna lite på allt också. Dessutom bjöds det ju på vin och godis, bara det! Jag har minskat ner förfärligt mycket på sockerintaget det senaste tre veckorna, vilket har gått förvånansvärt lätt, men ikväll åt jag hela två bitar godis och en fjärdedels glas rosé slank minsann ner också. Rätt lagom :)
 

 

Önskar er en trevlig torsdagskväll!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ