11 augusti 2015

Kanel Fikasticks - Ett mumsigt tips

Jag måste bara tipsa om nåt jag har blivit smått beroende av! Just nu försöker jag minska ner rejält på sockerintaget eftersom jag inte mår bra av det. Fika-stunder är något jag är väldigt svag för och utan nåt till kaffet tycker jag det är väldigt trist. Då passar Wilmas Fikasticks med kanelsmak alldeles ypperligt! De är otroligt goda och är lika goda att bara äta som de är eller att t ex ha ostar till. Visst är där socker i så varje dag äter jag dom inte men man kan se till att hellre välja dessa än bakelser & tårtbitar och ha ett bättre samvete. Alva älskar dom också och jag ger hellre henne ett sånt här än kakor.
 
 

Farligt goda är dom så prova!

 

 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ