1 augusti 2015

Första Next-beställningen, Khaki-grönt & Rosa

Häromdagen gjorde vi vår allra första Next-beställning! Jag följer ju en hel del fina instagram-mammor som ofta beställer fina kläder därifrån men hittills har jag inte kommit till skott. Nu var det dags att så smått börja köpa lite inför hösten och boots stod först på den lisan. Vi ville ha i skinn så att de andas ordentligt men gärna till bra pris och det hittade vi på Next! Fri frakt dessutom är ju kanoners.
 
 
Jag vill gärna matcha flickorna sådär lite lagom och beställde två khaki-gröna jackor från H&M. De hade likadana jackor fast rosa förra året men är ärligt talat ganska trött på den färgen nu. Älskar grönt! Både Alva och Siri passar bra i det så nu hoppas jag Alva tycker det är ok med denna jackan...så länge hon får ha rosa skor till så!
 
 
 

Till Siri







 

Till Alva

 
 
Längtar till leveransen! Hoppas skorna blir bra nu när jag mätt fötter och kollat tillväxt-marginalen ordentligt. Alltid svårt med dessa fossingar som växer med ett skutt när man minst anar det.
 
Har ni börjat höst-/vinterhandla till barnen än?
 
 
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ