16 augusti 2015

Bröllop, dop & begravning

Under en och samma vecka får jag äran att välkomna ett nytt litet liv, hylla kärleken och ge tröst efter ett dödsfall... Det är nog inget jag någonsin kommer att få uppleva tidigare och innebär en stor utmaning för mig. Framför allt att sjunga vid en begravning, som jag aldrig gjort tidigare, där jag är nära anhörig till några av de som sörjer. Jag hoppas det går så bra det bara kan för jag vill ju inte inte gråta! Blödig som jag är vid alla tillfällen så risken stor. Men jag är hedrad över att ha fått frågan och att jag får vara med vid andra människors både lyckligaste och sorligaste stunder.
 

 
Idag har vi övat inför dopet och en inspelning gjordes såklart. Inte perfekt sång men låten är underbar och man blir så glad av att sjunga den!
 

Daddy´s baby girl - Jimmy Needham

 
 
 


 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ