19 juli 2015

Finfint fynd & Lugnt på Bloggen

Ja alltså bloggen ligger jag hela tiden efter med. Även om jag absolut inte har som mål att göra inlägg varje dag eller vecka så tycker jag ju detta är kul och skulle gärna hinna med bloggandet mer om jag kunde. På Instagram är det lättare att följa med mig men jag är glad för alla som kikar in här då och då.
 
 
Semestern med sambon är i full gång och den inleddes med takbyte (halva sidan av huset nu och nästa sommar gör vi resten) och nytt takfönster i Siris lilla rum. Jag ska absolut visa bilder på hennes fina krypin snart för det blev verkligen kanon! Vi passade på att möbler om också såklart.
 
 
Igår var jag och tvillingsystern på en kort men trevlig shopping-tur i stan. Jag höll rätt bra i plånboken men en fantastisk skönhet blev jag faktiskt delägare i. En fullkomligt ljuuuvlig kimono från Ester Eleonora till sådär grymt reapris fick vi tag i och blev så förtjusta båda två. Men det fanns bara en så då är det ju kanon att kunna dela på vårdnaden.
 
 
Annars så försöker jag faktiskt att bli bättre på att INTE shoppa så mycket. Har litegrann blivit skrämd av mitt eget ha-begär, framförallt till barnen! Jag har köpt så mycket till dom och det är ju jättekul men inte nödvändigt alls ju. Visserligen säljer jag massor på min bloppis så jag köper ju inte bara!

 

Hoppas ni haft en trevlig helg

 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ