31 juli 2015

Ett Hopp För Livet

Idag skulle Junis fyllt 1 år...hon blev bara 7 månader och cancern tog hennes liv i mars. Jag har blivit oerhört berörd av hennes berättelse och kände att jag ville göra nåt för att hjälpa till i kampen mot cancer. Tillsammans med vännen Lisen så startades insamlingen "Ett Hopp För Livet" hos Barncancerfonden och vi försöker genom försäljningar via Lycka by Lisen och min bloppis, @enslagsbloppis (ja även bidrag är såklart väldigt välkomna) att få in så mycket pengar vi, med de medel vi har, bara kan.
 
 
Jag är väldigt känslosam idag i och med Junis, som trots att hon för mig var helt okänd gick rätt in i hjärtat, och har precis satt in 468 kr till insamlingen. Det är pengar för bloppisförsäljningen som jag hade senast där flera annonser bar vingar vilket innebär att intäkterna då går oavkortat till insamlingen. Varje krona kan innebära att fler barn överlever en cancersjukdom och detta betyder så mycket för mig! Är väldigt tacksam för att så många vill handla av mig och hjälpa till att utrota cancer-fanskapet. Att bara titta på är inte min grej, jag vill göra nåt hur litet det än kan tyckas vara.
 
 
Tusen tack till alla som bidragit!!!
 
 
Grattis Lilla J och hoppas du blivit ordentligt firad i himlen
 
 
 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ