14 juni 2015

Växthus/uterum

Jag önskar jag var fotograf ibland! För det första glömmer jag alltför ofta att faktiskt använda vår kamera och sen vetetusan hur bra jag egentligen är på att fotografera. Nåja jag tog i alla fall några snabba bilder på vårt smultronställe, växthuset/uterummet, i helgen eftersom vi använde fredagskvällen till att fästa gardinlängder i taket där. Jag pekade, sambon utförde typ :) Vi ville hindra några av solens strålar från att värma upp där inne alltför mycket och dessutom göra det lite mysigare. Blev kanonbra!! All sol försvinner ju inte och varmt blir det där ändå men nu har sambon även satt skjutdörrar på den sidan som är mot trädgården så att det går att få tvärdrag dessutom. Gardinerna gjorde att det blev så mycket mer ombonat och trevligt!
 
 
Här ser man hur taket såg ut innan gardinerna kom på plats
 
 
 

 
 
 
 
Vi hoppas på många trevliga stunder här inne i sommar!
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ