30 juni 2015

Pion & Trädgårdslycka


Om man frågade mig vad jag tyckte om trädgård och växter för fem år sedan när vi köpte huset, så hade det nog låtit betydligt annorlunda än vad jag svarat på den frågan idag. Jag fullkomligt älskar att ha en trädgård!! Tack vare min trädgårdsälskande syster så har vi även de vackraste pioner i blom just nu. Den magiska doften alltså! Intresset hos mig har växt de senaste åren och jag är så
 
 
Trädgårdslyckan är total. För övrigt heter min systers (och hennes kollegas) trädgårdsmästar-företag just Trädgårdslycka. Bor ni här i krokarna (i nordvästra Skåne dvs) och behöver tips, råd, skötsel mm så tveka inte att höra av er till de duktiga tjejerna.








 


2 kommentarer :

  1. Älskar också pioner, ja alla slags blommor :) kram och tack för titten hos mig /Diana

    SvaraRadera
  2. Här har du en som känner precis likadant !
    Jag är tokförälskad i vår trädgård och kan gå runt och pyssla i timmar !
    Pioner är en favorit även här och de senaste veckorna har jag plockat pioner hemma hos alla nära och kära jag känner.
    Det kanske är dags att skaffa en egen buske !
    Kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ