15 juni 2015

Helgen


Hur har er helg varit? Hoppas den varit riktigt fin! Vår har varit väldigt skön på alla sätt och vis trots att mina tankar förmörkades av alltför många tragiska nyheter. Jag måste sluta läsa nyheterna ett tag för det gör mig väldigt sorgsen att höra om alla hemska saker som händer. Det finns så mycket att vara rädd för och jag vill bara hålla i mina flickor och aldrig nånsin släppa dom även om inte ens det kan garantera att det aldrig händer dom något. Jag är, helt ärligt, tacksam varje dag för att vi är tillsammans och mår bra. Inget är viktigare!
 
 
I lördags var det riktigt hett och trädgårdshäng blev det såklart. Älskar vår trädgård! Min älskade mormor fyllde 79år i fredags så vi gick dit under lördagseftermiddagen med blommor & blader för att fira. Flickorna premiäranvände sina underbara Newbie-klänningar dagen till ära och jag behöver väl knappt säga att de var sååå fina. Prinsbröllopet följde Alva och jag med stort intresse såklart. Tänk att få se riktiga prinsessor, kungligheter liksom! Alva älskade varenda klänning hon såg och jag satt med tårar i ögonen emellanåt eftersom allt var så kärleksfullt och fint.
 
Igår hade vi besök av fina vänner och rabarberpaj bjöds bland annat på. Det är mysigt att kunna gå ut i sin trädgård och skära några rabarberstjälkar bara sådär. Siri och jag råkade sova sen i två timmar under eftermiddagen så den blev minst sagt lugn men åhhh vad det var skönt med vila! Händer ju inte så ofta precis.
 
 
Ha en fin vecka!
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ