30 juni 2015

Festfint


Hör och häpna, i lördags var vi på galej! Minns icke när det skedde senast! Det var en överraskningsfest för min käre svåger som fyller 40 år. Väldigt lyckat alltihop och han blev verkligen överraskad och hade inte anat några ugglor i mossen. Jättekul! Kul var det också att få lägga lite energi på att hår och make-up som omväxling. Väck med den eviga knuten på skallen, fram med allt smink jag äger och har! Nja typ. Känns ju så mycket eftersom jag kör på väldigt sparsamt annars. Men till slut blev det nån slags bohem-chic stil på det hela (ja jag kan inte mycket om mode men nog är jag rätt på det där?) och håliga jeans ja...vad gör man när det är det enda jag går i nuförtiden. Det var i alla fall otroligt kul och träffade en del gamla bekanta som vi hade så roligt med sambon och jag.
 
 
Kimonon fyndade jag på Lindex i veckan. Älskar den!
 
 
Första gången jag provade en tillfällig kroppstatuering i guld (fick den i Glossyboxen) och jag är fast!! Fasen så fint det blev! Pricken över i:et i lördags. Ska absolut köpa fler.
 
 
 
 


 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ