4 maj 2015

Ljuva helgslut!


 

Vilket underbart slut det var på helgen! Alva och jag for upp till Maxi för storhandling på förmiddagen (ja vi älskar att handla där hur knasigt den än må låta) för att komma hem en kvick sväng och sedan bege oss till Alvas kompis Liia för en date med henne och mamman. Sååå kul de hade och vi mammor hade en mycket trevlig pratstund (och "sminka av våra flickor"-stund då de i ett obevakat ögonblick lyckats få tag i en liten mascara och ivrigt testade denna över halva fejset). Väl hemkomna igen så var det bara att packa ihop oss i bilen och köra till min far och hans Åse i deras nya lya vid havet. Ett mycket angenämt slut blev det alltså på denna långa helg.
 
 
Min favorit-outfit, vit tröja, slitna jeans och svart väska, åkte på idag!
 
Ljuvliga Alva! (nej det är inte jag som lärt henne posera framför kameran och nej jag har inte tvingat henne att göra det heller utan hon vill hemskt gärna att jag fotar henne den lilla linslusen/teaterapan)

 

Hoppas ni haft en bra helg och får en riktigt fin vecka!

 

 
 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ