7 maj 2015

Badrumsmakeover & Diy när det är som bäst




Vårt ganska nya badrum/tvättstuga i källaren har jag inte varit helt nöjd med vad gäller "piffandet" men det har inte heller legat först på prio-listan. Häromdagen fick vi köpt två brickbord/trådkorgar som jag visste skulle bli perfekta i badrummet så då startade en mini-makeover plötsligt.
 
En större trådkorg köptes för ett tag sedan och den ville jag absolut ha som tvättkorg, vilket inte var särskilt praktiskt då en del smått trillade ur. Min hjärna började arbeta för att hitta en lösning som var så enkel och billig som möjligt. Det slutade med att jag tog en stor tvättsäck/förvaringssäck (H&M Home) och satte ner i korgen och vek över kanterna. Den passade perfekt och tadaaa en sprillans ny tvättkorg stod där utav två redan befintliga grejer. Diy när det är som bäst! Ja jag är absolut ingen diy-person så detta simpla påhitt var liksom en enorm bedrift :P
 
Skämt åsido, bra blev det och nöjd är jag!
 
 
Jag badar aldrig av olika anledningar men nog ser det hyfsat inbjudande ut? Med tända ljus så kanske även jag dyker i trots allt.
 
Ha en trevlig kväll!
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ