25 april 2015

Rosa kalas-leverans


 Det har planerats kalas för fullt nu några dagar. Jag är ute i mycket god tid men det behöver jag vara för att inte känna stress. Har blivit för mycket av den varan ett tag nu. Flickorna fyller år i början på juni och ska ha ett familjekalas samt att Alva ska ha sitt första riktiga barnkalas för kompisar på förskolan som hon helst ville fira sin dag tillsammans med. Så spännande för både henne och oss föräldrar! Lite pirrigt ärligt talat för man vill ju göra hennes första kalas så bra det bara går.
 
Färgtemat är klart och en del kalasbeställningar har gjorts i veckan. Den första leveransen dök upp kvickt som attans. En rosa dröm att öppna så det blev lite julafton för mig där :) Detta kom från underbara Fridas Kalas och jag hade kunnat beställa ännu mer! Visar inte allt förrän efter kalasen är över för det ska ju vara lite småhemligt för gästerna. Men att rosa är involverat är kanske inte så svårt att gissa!
 
 

 
Ett prinsesskalas ville Alva gärna ha då hon är helt galen i glitter, klänningar och rosa.
 
Igår skrev vi alla inbjudningar och skickade samt gick en runda och lämnade i brevlådor hos några. Gissa om Alva tyckte det var spännande!

 
Det mesta är färdigplanerat och jag hoppas det blir bra på alla sätt men framförallt att flickorna får underbara kalasdagar
 
 
 

2 kommentarer :

  1. Det är så mysigt att planera de där kalasen :) Här blir det nog också ett prinsesskalas i höst om Emma får bestämma :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen så kul!

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ