25 april 2015

Lördag & Vårmarknad

Har ni haft en fin lördag?? Vi har haft det himla bra, om än att vi varit grymt trötta. Våra flickor är minst sagt morgonpigga små typer :) Min syster och systerdotter var här en stund på fm medan sambon klippte gräset (alltså vad jag älskar doften av nyklippt gräs) och grejade med våra nya markiser. På eftermiddagen bar det av på vårmarknad i Höganäs.
 
 
Lyckan var total när Alva såg en ROSA bil på marknadens tivoli! Den nöjda minen hon hade när hon åkte i bilen alltså... När hon blir större och ska övningsköra, då ska hon och jag ha en rosa bil har vi bestämt!
 
 
 
Mitt favoritgodis, mjuk nougat som ju bara finns att köpa på marknader, var bara ett måste att införskaffa såklart! Och en varmkorv och donut...hmmm, mycket onyttigheter idag. Blir andra bullar imorgon!
 
 
 
Ha en fortsatt fin lördagskväll! Jag ska hälsa på kudden inom tre minuter.
 

God natt

 
 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ