28 april 2015

Butik Råsa

Att jag gillar inredning är ingen hemlis precis. Vackra ting gör mig glad, även om det bara innebär att jag kikar på dom. Man kan ju inte köpa allt men titta är helt gratis tack och lov! Här i stan har tyvärr de flesta inredningsbutiker lagt ner vilket är väldigt tråkigt. Jag älskade att gå i de butiker som fanns och titta på allt fint, handla presenter och få dom vackert inslagna (aningen snyggare än mina egna). Näthandeln har tagit över allt mer, det märks ju. Jag kan tycka det är både synd att vissa butiker inte överlever i konkurrensen och bra att det finns möjlighet att handla på ett så smidigt sätt som nätshopping faktiskt är. Att strosa i en butik är ju betydligt trevligare än att sitta vid en datorskärm och jag vill gärna kunna göra både och. Det roliga med att hänga på internet och spana så mycket som jag gör är alla härliga butiker man kan hitta och bli förtjust i.

Jag har precis upptäckt en härlig webshop som även har en fysisk butik (tyvärr ligger den lite för långt bort för mig att besöka) sprängfylld med grejer både till hemmet och trädgården. En del till barn finns också vilket jag tycker gör det ännu bättre. Doftljus och ljuslyktor är sånt jag är lite smått galen i så gissa om jag frossat runt nu inne hos Butik Råsa och velat klicka hem pinsamt mycket.


Spana till exempel in den helt ljuvliga rosa bilen! Jag, oops förlåt, Siri vill gärna slira runt på den!
 

 
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ