3 mars 2015

Sol, Mora & Förskolan igen

Äntligen slutade det regna! Igår kändes som ständig kväll och regnet öste ner precis hela dagen. Idag var det sol stundtals och klar, kall luft som ger så härlig energi. Jag har sugit i mig varje liten energivande solstråle!



I söndags (på min 34-årsdag faktiskt) kom vi hem från en mysig vistelse i Mora hos min kära moster K och hennes familj. Vi behövde komma hemifrån lite och så var det perfekt första flygtur för Alva och Siri. Det gick så himla bra alltihop förutom en otäck inflygning när vi skulle landa i Mora. Jag är inte flygrädd alls men det var mycket turbulens då vi hamnade i ett litet oväder strax innan landning. Men vi landade säkert till slut :) 

Alva & jag fick varsin supersnygg mössa med oss hem. Matcha är ju alltid kul!


 
Efter två veckor ifrån förskolan var nu Alva äntligen tillbaka! Hon har saknat sina kompisar så otroligt mycket och det var så härligt att se hennes glädje när jag lämnade henne. Hoppas Siri trivs lika bra när hon ska börja (kära nån alltså, att hon blivit så stor att det nu är dags att anmäla till dagis!).
 
Ha en finfin vecka!
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ