15 februari 2015

Vägglampetter & Mardrömmar

Sådärja! Våra nya enorma vägglampetter (A-grossisten) sitter där på vår vägg och de lyser så vackert. Ljuset framhäver även vår fina tapet på ett väldigt lyckat sätt. Det är faktiskt Jesper som valt lampetterna även om det var jag som fick tips från Instagram om A-grossistens sortiment. Jag sökte med ljus och lykta efter deras lampetter för kronljus/värmeljus men det är nästintill omöjligt att hitta återförsäljare på nätet p g a att ägaren inte vill sälja så helt enkelt. Vi for till en återförsäljare till slut och de kunde plocka hem det vi ville ha tack och lov.
 
Det syns inte så bra på bild men de är hela 80cm höga! Inga små fjuttiga lampetter här inte! :)
 


Nu får jag nog gå och lägga mig. Ska vara på Netto så fort de öppnar imorgon för att få tag i metallkorgar som jag väntat på i snart ett år. Får se om jag lyckas lägga vantarna på ett par.
 
Hoppas på att slippa mardrömmar inatt...Drömmer ju alltid mardrömmar men vissa perioder är det betydligt värre drömmar. Häromnatten drömde jag, visserligen har jag gjort det sedan hon föddes, att Siri inte andades längre och jag kände på henne i halvvaket tillstånd, fick panik för hon andades så otroligt stilla (ja hon sov ju stenhårt) och var tvungen att lyfta upp henne för att se att hon rörde sig. Hela kroppen skakade för jag hade blivit så otroligt skrämd och orolig. Det tog mig lång tid innan hjärtat slutade banka och jag kunde somna om. Förbaskade jäkla drömmar! Gör ju mig till ett mindre vrak! Är det bara jag som har mardrömmar varenda natt??? Gissa om jag är mör på morgnarna...
 
Kram på er!
 

2 kommentarer :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ