9 februari 2015

Perfektion

Förra veckan gjorde jag tre mycket fina köp i form av weekendbag från onodigtsnyggt.se, scarf från Ester Elenora & tröja från Coster Copenhagen. Tre galet snygga grejer!! Jag hamnade i materialistiska himmelriket helt enkelt. Länge har jag sökt efter en weekendväska som var både snygg och rymlig samt till ett överkomligt pris. Redan innan BB-vistelsen i juni var jag ute efter en men fick nödköpa en kass variant från H&M för att överhuvudtaget ha en tillräckligt stor väska då. Sedan fann jag en ursnygg väska som jag dreglade efter som dessvärre kostade 4000kr...alltså aldrig i livet att jag betalar så mycket för en väska! Tack vare Instagram (KAN man vara utan alla dessa otroligt inspirerande konton??) så fick jag nys om en skönhet till väska men jag hade låga förhoppningar om att prisklassen skulle vara passande för min plånbok. När jag såg priset blev jag glatt överraskad och klickade snabbt hem den. Perfekt när vi ska till Mora om x antal veckor!!
 
Den är så stor, så snygg och bara sååå prisvärd! Håller antagligen i en herrans massa år framöver och jag tänker hålla hårt i den och använda så fort jag får möjlighet.
 
 
 
Skynda och fynda denna ljuvliga väska nu för det finns bara ett fåtal kvar och sedan finns den inte att få tag på mer. Du hittar den HÄR


 
Tröjan är helt i min stil! En helt vanlig tröja men med snygga detaljer i form av spets på ärmarna. Ni hittar den HÄR.
Love it!!
 
Nu blir det nog köptstopp ett tag för min del hehe
 
 
Har ni gjort några fina köp/fynd såhär i början på det nya året?
 

4 kommentarer :

  1. Åhh, den där lyckan när man gör de "perfekta fynden".
    OSLAGBAR !!
    Tröjan blev jag lite kör i...
    Kanske ska klicka hem en liten present till mig själv,
    jag fyller ju snart år ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så! Ja du det tycker jag du ska göra! Den är ljuvlig!

      Kramar

      Radera
  2. Det är verkligen härligt när man hittar "det". :)

    Inga fynd för min del, so far, jag försöker hålla mig med shopping inför min och dotterns Londonresa i maj. Då kommer jag gå bananas!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooooh det förstår jag!! Va kul med London! Dit ska jag nån gång hoppas jag :D

      KRAM!

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ