17 februari 2015

Nettofyndat



Netto har varit mer välbesökt än på länge! Jag har medvetet hållit mig därifrån ett tag nu, förutom att jag bunkrade favorittvålen för ett tag sedan. Förra våren, när jag var höggravid, sprang jag där hela tiden och gjorde så många fina köp. Bland annat köptes en trådkorg som jag spänt väntat på skulle komma in igen och denna veckan kom dom! Jag vässade armbågarna och körde dit när de öppnade igår och kom hem med mycket härliga fynd för inte alltför många hundralappar.
 
 
 
Så nu är det sluthandlat på Netto för ett tag (igen)! :D
 
 
 


1 kommentar :

  1. Åh va mycket fint du fick tag på !
    Här var jag "sen" i måndags så jag köpte bara hobbyfärg att måla på stenar med,
    men för övrigt var det väldigt urplockat här.
    Well - jag vet ju att det gäller att hänga på låset om man ska få tag på "go-bitarna" så jag får väl skylla mig själv ;)
    Kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ