3 februari 2015

Modesto - farligt för shoppingsuget

Det är farligt för mig att besöka vissa sidor...som till exempel en webshop som innehåller det mesta som jag tycker om i shoppingväg! Kläder, väskor, accessoarer, inredning, doftljus med mera kan man frossa i hos Modesto.se och jag kan sitta hur länge som helst, ja så länge småbarnslivet tillåter i alla fall, och bara klicka mig hit och dit till alla olika kategorier. Det är svårare att hitta produkter jag inte vill ha än de jag blir förtjust i känner jag. Numera köper jag mest grejer och kläder till flickorna faktiskt men det som sambon och jag lägger mycket pengar på är ju renoveringen av vårt hus som har pågått i mer än fyra år nu. Fortfarande är där projekt som ska slutföras men vi kan ändå börja inreda vårt hem lite bättre nu och har startat med vardagsrummet där ny matta och soffbord nyss landat. Efter att lite andra möbler inhandlats så ska vi ge oss på att dekorera väggarna och har pratat mycket om att leta efter snygga posters bland annat och just det fann jag under min "spana runt lite"-stund hos Modesto. Postern med bokstäverna skulle Alva älska! Hon är helt galen i att skriva och snacka bokstäver. Kanske nåt som bör införskaffas till hennes rum! Fast så var det ju det där med att kanske inte bara köpa grejer till barnen...
 



 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ