15 februari 2015

Lite mer från Zara & Köpstopp...nån gång


I veckan hämtades en komplettering till förra beställningen hos Zara. Tog en himla tid att få paketet denna gången men den som väntar på något gott! Och smaskigt var det! Söt och varm vårjacka till Siri, ett par kattleggings till, t-shirt med fina detaljer samt en fantastiskt fin kofta till Alva. Den skulle jag vilja ha själv om den fanns till större :) Nu väntar jag bara på några sommarplagg som jag beställt från H&M och Lindex sen så måste jag ha köpstopp i minst två månader! Hrmmm...Ja för att vara extra tydlig så är det köptstopp för mina egna pengar som gäller (därmed inte sagt att jag tänker slösa bort våra gemensamma hehe) för jag köper ju bara en massa barnkläder för dom. Kan behöva spara lite ett tag och inte bara låta pengarna rinna mellan fingrarna på mig. Men hur svårt är det inte att stå emot alla fina barnkläder som finns? Får sluta kvällssurfa barnkläder helt enkelt!
 


 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ