9 februari 2015

Glossy Resolutions

Årets första GlossyBox damp ner i brevlådan i förra veckan! Lycka! Riktigt tung var den så jag undrade vad i hela friden det var i den egentligen. Den var välfylld och anledningen till tyngden var en flaska med 10-dagars detoxkur från Yves Rocher vilken jag just nu i skrivande stund dricker. Smakar som iste och är mycket god. Är inne på min tredje detoxdag och känner inte av nåt särskilt än men vi får väl se om några dagar.



 
Boxen innehöll också ett läppbalsam, som enligt beskrivning skulle ha härlig fruktsmak men tyvärr inte alls luktade gott så vet inte om det är ok att använda, en högpigmenterad ögonskugga från Make up Store, nagelbehandling som jag älskar och ett ansiktsvatten som doftar ljuvligt och har blivit en favorit direkt.
 
Förutom läppbalsamet som ju inte riktigt stämde överens med beskrivningen så tyckte jag detta var en spännande box med produkter jag absolut inte provat utan GlossyBox, vilket ju är hela poängen med det. Fortfarande en lika glad Glossie alltså!
 

2 kommentarer :

  1. Jag reklamerade mitt lip balm och fick ersättningsvaror igår, det gillas! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ångrar jag att jag inte gjorde det :P

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ