31 januari 2015

Till Espresso House med väldig fart


Alva och Jesper for till Drakens Lekland vid tio-tiden och då kände jag för lite lyx och slängde (nja det är väl kanske att överdriva, stoppade är mer riktigt) ner Siri i vagnen och gick med raska steg ner till Espresso House och införskaffade en stor Chai Latte och världens godaste Mud Cake med marshmallows. När Siri sov en liten stund hann jag trycka i mig dessa kaloribomber och uppdatera bloggen lite vilket ju alltid är kul. Hinner så sällan läsa andras bloggar numera men försöker ju kika in hos favoriterna ibland. Nu ska jag fortsätta med tvättberget som väntar samt börja pilla lite med dockhuset jag hämtade tidigare. Kliar i fixarfingrarna!
 
Ha en förbaskat fin helg!

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ