27 januari 2015

Nytt namn - En slags verklighet

Min lilla blogg har fått ett nytt namn! Jag kände att namnet SjungandeMamman inte riktigt kändes helt hundra längre. Visserligen är jag sjungande och en mamma men det stämmer inte riktigt in på bloggens innehåll längre känner jag. Jag skriver inte längre särskilt mycket om vardagen med barn, ja det hinns ju inte med att göra inlägg varje dag om vad vi har gjort mm. Dessutom vill jag hålla familjen ganska privat. Jag är mer inriktad på att skriva om sånt som jag tycker om, tips, inredning, barnkläder ja ni vet sånt där som egentligen är oviktigt i det stora hela men ändå himla kul. Jag fortsätter att blogga för varenda unge så klart för DET är viktigt!
 
Hoppas ni gillar mitt nya namn :)
 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ