31 januari 2015

Första Blocket-fyndet

Vet ni? Idag har jag gjort mitt allra första Blocket köp någonsin! Ja jag vet, hur långt efter är inte jag liksom?? Ska bli bättre på det där med att återbruka tänkte jag och besöka loppisar. Risken är att sambon blir galen på mig för att jag drar hem för mycket saker :)
 
I morse hämtade jag i alla fall hem det som ska bli Siris ett-årspresent! Ett helt bedårande dockhus som en äldre herre snickrat ihop för en sisådär 8-10 år sedan. Här snackar vi ett rejält hantverk och nu ska det få sig en renovering á la mig! Tanken är att det ska vara klart till Siris födelsedag i juni men känner jag mig själv rätt står det färdigt långt tidigare än så...Har ju redan börjat dra bort plastgolven. Huset kommer användas som en vanlig hylla och till Maileg-grejer är tanken. Ni får naturligtvis se bilder på allt sen!
 



 

2 kommentarer :

  1. Åh vilket fint !! jag önskade mig alltid ett dockskåp som barn :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ