9 december 2014

Leverans av stjärnvimpel

Fick en mycket trevlig leverans idag! Siris rum har jag inte varit helt klar med (enligt mig själv, inte sambon :D) och tyckte något fattades. En "vanlig" vimpel, som ju typ alla har på barnrummen numera, var jag inte så sugen på faktiskt. Tack vare olika fina instagram-konton jag följer så fick jag upp ögonen för denna ljuvliga stjärnvimpel från Numero 74 där färgerna går i dusty pink, mellanrosa med prickar, stjärnor och blommor på vissa. Perfekt till Siris rum tänkte jag och klickade hem den vackra skapelsen. Blev så himla nöjd och ska försöka ta lite bilder imorgon på resultatet.


Nu är det dags att sova fast att jag hade tänkt kolla lite bloggar och kanske tävla lite. Har blivit dålig på det där men beror enbart på tidsbrist, inte intressebrist. Varför måste man sova?? Tänk så mycket man hunnit med om inte den lilla saken varit så förbenat viktig! :)

Godnatt till er som hänger på min lilla (med betoning på lilla) blogg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ