30 december 2014

Halvdant är trist

Bloggen känns just nu som att den går på halvfart. Herrejösses alltså vad tiden inte räcker till allt! Jag kan inte annat än fundera och fundera över hur andra, som t o m har ännu fler barn än jag, hinner med att uppdatera sin blogg varje dag!!?? Jag är glad om jag får till det några gånger i veckan... Det är som så att jag är i valet och kvalet hur jag ska göra. Jag vill så mycket men hinner så lite och SjungandeMammans blogg är mig väldigt kär efter flera år tillsammans...Hellre ingen blogg än en blogg med dålig kvalitet känner jag. 

Jag blir så glad ska ni veta när det dyker upp kommentarer då och då för det sporrar mig att blogga vidare. När det är tyst från läsare så blir jag betydligt mer oinspirerad och omotiverad helt enkelt. Likadant med Instagram. Respons är KUL och energigivande även om det inte är ett måste egentligen.

Jaaaa detta tåls att fundera vidare på. Jag måste bli bättre på att hitta tiden & inspirationen om bloggen ska fortsätta finnas helt enkelt. Förhoppningsvis ger det även mer respons från er läsare. Det blir inte inlägg varje dag från mig, aldrig att jag skulle orka/hinna med det, utan det blir när jag har nåt jag vill dela med mig av. Att berätta vad jag och familjen gjort varenda dag är inte "my cup of tea" som Maria Montazami säger. :)


Kram på er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ