7 december 2014

Det där att flytta runt på saker hela tiden

 Jag bara kan inte vara helt nöjd med hur våra olika rum i huset ser ut. Naturligtvis är jag nöjd över det mesta men det är det där med alla inrednings- och dekorationsprylar som ständigt får byta plats...Värst är det på flickornas rum! De har ju fått så mycket fint när de döptes m m och jag vill ha allt framme samtidigt som de då blir en herrans massa saker ju. Siris rum blev ju "färdigt" i höstas men jag är där hela tiden, med någon eller några veckors paus, och ändrar om. Idag fick ljusslingan, som hängde vid hennes säng innan, flytta på sig för det ska istället hängas en stjärnvimpel där. Blev ganska bra med slingan där på hyllan istället och att jag flyttade på annat smått & gott. Nu ska jag låta det vara så en liten stund...tror jag :)



♥ 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ