19 december 2014

Dagens Insta & Mysfredag

Dagens Insta-bilder får ni utstå idag. Det har hittills varit en mysig fredag (som vanligt) förutom den där förkylningen som nästan hela familjen drabbats av. Men så länge vi slipper kräksjuka så är jag nöjd och glad!


Solens strålar är så uppiggande och energigivande. Älskar när det är klart och kallt väder!


Flickorna är fredagscoola i denim idag! Kanske trams att syskonmatcha men det är lite kul ibland :)


Alva & jag drömmer och längtar efter snö...var är den? Varje jul önskar jag mig endast en vit jul men alltför sällan slår min önskan in. Flytta norrut kanske?? I alla fall över jul!


Systrarna Bus snackar allvarliga saker. Alva är en helt underbar storasyster som gärna leker med Siri och försöker trösta om hon är ledsen.

Hoppas ni får en alldeles glimrande helg!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ