4 november 2014

Maileg-klappar & Det där när man inte kan bestämma sig

Åhåhå, idag har varit rena julafton! Gick ner på stan en sväng och svirade först in på H&M för att gå på jakt efter en viss tröja. Till min glädje hade den kommit in precis och till min förtret fanns den i tre olika färger...jag kunde inte bestämma mig för vilken som var finast så alla tre fick det bli! Helt underbar



Nästa destination på min stadsvandring var fina leksaksbutiken Lek&Lär och jag gick därifrån med en stor påse full med julklappar till flickorna! Varsin tandfé ska de få i sin julstrumpa, Vinterflickan ska Siri få (men misstänker att även Alva kommer gilla den), det rosa klädskåpet och matchande stol får Siri av farmor och gammelmormor. Ursöta små örhänge, som liknar Elsa i Frost-filmen, köptes till Alva och Fot & Handavtryck i rosa lera fick jag äntligen tummarna loss att fixa.

Siri fick en Maileg Mini i doppresent och nu är tanken att samla tillbehör så att Siri till slut har grejer till ett dockskåp. Lek&Lär hade precis fått in massor med Maileg-produkter och det blev många "åhhh" "ahhhhmeen guuud så söt" idag :) En säng, sängkläder, bord, stolar, spis, torkställning.....ja listan är lång på fina saker som Siri önskar sig (läs mamman)







2 kommentarer :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ