27 oktober 2014

Doppresenterna

Äntligen har jag tagit mig i kragen och fotat alla underbara presenter Siri Filippa fick på sin dopdag som ju blev helt fantastisk från början till slut. Verkligen en dag full med kärlek, tacksamhet & glädje. Varje gäst var där med oss den dagen för att de gläds åt att Siri är född och jag är så glad över att vi gjorde det valet att bara bjuda närmsta familjen och utöver dem endast vänner och släktingar som visat intresse, hört av sig och hälsat på oss när Siri fötts. De har verkligen visat att de velat vara en del av vår lilla flickas liv och det är värt så mycket. Några behövde tyvärr tacka nej och var saknade på dopdagen men annars blev det så lyckat alltihop!

Vill ni se bilder ifrån dopet så hittar ni det inlägget HÄR

Så till presenterna.

Av mig och Jesper fick Siri denna söta lilla väska från Elodie Details


Vi kan börja med den största presenten. Det var en vacker och gigantisk blåbärsbuske som Siri fick av moster Trädgårdmästare och hennes familj. Den är rent ut sagt magnifik. Trodde inte det fanns så stora blåbärsbuskar faktiskt. Barnen kommer springa och mumsa blåbär så det står härliga till :)

.


Här är hela högen av ljuvliga presenter till vår minsta prinsessa! 


Maileg-kanin, tandask, liten termos, kaninlampa, postlåda, mättavla, album, födelsedagståg, bäddset med Siris namn och födelsedatum, stol från Kidz Concept, söt liten ram, sparbössa, pengar i fond, minnesask, handduk, söt rosa jumpsuit...ja nu minns jag inte allt men lika fina var varenda present! För att inte tala om alla de ljuvliga korten som jag skulle vilja visa ett och ett egentligen.


Tusen tack för alla fantastiskt söta presenter säger vi & Siri!


1 kommentar :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ