29 september 2014

Ett oroväckande lugn

 Med ett dop som går av stapeln nästa helg och bröllopssång kommande lördag (som inkluderar en rejäl utmaning till sång) så känner jag ett oroväckande lugn...Planera in i minsta detalj (ja sån är ju jag), göra dekorationer, handla, baka och ja allt man måste tänka på och göra inför ett dop känns liksom som att det inte blir några problem...och risken finns att det faktiskt blir det ju. Jag har en plan och det borde gå bra med hjälp av min käre sambo och några i familjen. Hela nästa vecka kommer gå till att baka, duka mm mm. Ska ge mig på att göra tårtdekoration också, vilket jag aldrig nånsin gjort, så detta blir spännande! Man ska ju utmana sig själv då och då, eller hur? Dessutom ska jag ju sjunga för lilla dottern och av den anledningen kommer jag ha fjärilar i magen hela veckan 

Hoppas allt blir som jag ser det framför mig nu!

Bilder och uppdateringar blir det sen såklart 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ