2 augusti 2014

Stars & Stripes - Månadens GlossyBox

Jag får då och då frågan vad GlossyBox är eftersom jag jämt och ständigt pratar om denna fantastiska grej. För er som inte vet är detta den ultimata vardagslyxen enligt mig och varje gång den landar i lådan känner jag mig som ett barn på julafton! Är du intresserad av skönhetsvård, vågar att testa nya produkter och ständigt är på jakt efter bra grejer till just din dagliga skönhetsrutin så är GlossyBox något för dig. Varje månad skickas en box med ett särskilt tema ut innehållande minst fem olika skönhetsprodukter från mer eller mindre kända märken. Vissa finns inte ens ute på marknaden än, en del är heta nyheter eller klassiker. Det kan alltså vara make up, hårvårdsprodukter, sminkredskap och till dessa får du en produktinformation samt ett GlossyMag där du kan läsa tips, råd om allt vad skönhetsprodukter heter & information om olika företagen som tillverkar dom. Boxens innehåll har alltid ett betydligt högre värde än den summan på 139kr som du betalar. Eftersom varje box är hemlig så får du göra en skönhetsprofil när du börjar din prenumeration så att boxen kan anpassas någorlunda efter dig. Vissa produkter får alla prenumeranter medan en del kan variera mellan boxarna. Gillar du inte överraskningar och tror att du ska få precis det du behöver och vill ha så får du tänka om. Grejen och charmen med det hela är ju just det där att våga testa nytt och att spänt vänta på boxen varje månad. Hur kul hade det varit om man visste precis vad man skulle få?
Vissa månader har boxen en speciell design efter temat medan den annars är rosa. Låter det som nåt du vill prova kan du beställa din första box HÄR.

Månadens GlossyBox heter Stars & Stripes och innehåller somriga produkter i varumärken med amerikanska rötter.

Jag älskar det ögonblicket när boxen ska öppnas och avlöja sitt innehåll


Boxen är rysligt snygg även denna månaden (förra boxen var en otrolig hit och du kan läsa om den HÄR)



Så till innehållet! 


Jag fick en vattenfast ögonskuggspenna i vacker pärlfärg (älskar den!), ett läppstift från Bellapierre Cosmetics (jag använder inte läppstift så detta har min moster fått), världens mest prisade topplack från Seche Vite, en sminkpensel i väldigt snygg design samt en uppiggande och återfuktande ansiktsspray som innehåller antioxidanter. Förra månadens box är svår att toppa men jag är verkligen nöjd med Stars & Stripes också. Missnöjd är jag aldrig utan tror jag ärligt talat kan titulera mig GlossyBox största fan :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ