18 augusti 2014

Förskolestart

 Imorgon är det dags att återgå till rutinerna igen för Alva ska tillbaka till förskolan efter att ha varit ledig i nästan veckor! Underbara tio veckor har det varit och Alva har varit en duktig och snäll storasyster. Jag har väl känt lite att det mesta av min tid gått till Siri och dåligt samvete har jag brottats med trots att jag ju vet att det blir så i början när ett syskon fötts. Tur att Alva har en engagerad och rolig pappa som gjort så mycket kul med henne och givit henne ett fantastiskt sommarlov. Men nu längtar hon tillbaka till sina dagiskompisar och hon kommer älska att börja på en ny avdelning för större barn. Hon är så stolt så vårt lilla charmtroll! 

Så här sista kvällen innan "allvaret" är Alva och pappan på cirkus och har det antagligen supertrevligt. Det kommer vara en lycklig men trött tjej som snart rusar in här och ropar "heeeej mamma!" som hon alltid gör med lycka, glädje och kärlek. Min älskade lilla/stora tös...


Nyklippt är hon också inför premiären.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ