9 juli 2014

Bloppisen är igång!

Igårkväll lade jag upp de första plaggen på min lilla Instagram-bloppis (@sjungandebloppis)! Färgglada somriga plagg tyckte jag var bra att börja med. Mer kommer upp efterhand och jag lägger upp kollage här så även ni som följer bloggen kan se vad som finns. Går bra att maila mig på sjungandebloppis@hotmail.com om det är något du undrar eller är intresserad av att köpa.

Det jag säljer för (ja det återstår ju att se om något köps överhuvudtaget haha) kommer att återinvesteras i kläder eller annat till mina barn från andra bloppisar. Det gör jag för att spara på miljön och även på grund av att de kläder tjejerna fått av andra i t ex present, som är urväxta, säljs men blir till nya i passande storlek istället. På så vis behöver inte de snälla personerna som köpt plaggen till Siri eller Alva känna att pengarna gått rätt i sjön. Tycker att det är bra att göra så för då blir det ju en pågående miljövänlig rundgång. Allt som inte säljs kommer att skänkas till behövande.

För den röda regnjackan från Bondelid är det budgivning som gäller från 100kr + ev frakt. Just nu ligger budet på 101kr så in snabbt och lägg ditt bud!

Välkomna in och fynda!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ