15 juli 2014

Bedårande presenter & Tack till er som varit glada över prinsessan Siris ankomst :)

Sedan lilla prinsessan Siri föddes (hon är minsann snart hela sex veckor gammal) har både hon och storasyster Alva överösts med underbara presenter från nära & kära, kollegor m fl. TACK till alla för det! Jag önskar jag kunde visa allt fint men en del har kommit upp på Instagram i alla fall. De senaste presenterna fick flickorna i söndags då min vän och gitarrist Jörgen, med sin vackra sambo och helcoola son, var på besök. Sötaste strå-väskan till min stora väskälskande dotter och mjuka bedårande kläder & hårband till minsta tösen. 



Byxorna är från Lindex och jag hade spanat in dom på webshopen precis innan Siri fick dom som present. Jag lovar, de är ännu, i verkligheten och fantastiskt härligt material!

Tack till alla som på olika sätt uppmärksammat lilla prinsessan Siris ankomst! Presenter är ju såklart inte det viktigaste men dem, tillsammans med de söta korten som skickats, telefonsamtalen, glada grattishälsningar och de som tagit sig tid att komma hit och träffa henne, har betytt mycket för oss. 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ