21 juni 2014

Trevlig Midsommar & Bröllopsstress

Hoppas ni har haft, och kanske fortfarande har, en riktigt härlig midsommar! Är själv nyss hemkommen med två trötta döttrar efter att först varit på en av mina bästa vänners bröllop och efter att ha närvarat några timmar på bröllopsfesten så blev det ett spontanbesök hos min syster. Lugnt & skönt sätt att avsluta en lite småsvettig midsommarafton med. Först det nya med att hinna bli klara i tid med inte ett utan två barn helt plötsligt, varav ett styck bebis ville äta typ hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Men sedan sov Siri sig igenom vår något stressiga bilresa till kyrkan då vi lyckades köra till fel kyrka p g a att Eniro visade sig ha dålig koll på vilken som egentligen var Kropps kyrka samt vigseln med tillhörande högljutt orgelspel! Vi hade marginalerna (och en smula tur) på vår sida och hann precis in i kyrkan innan ceremonin kom igång. Pjuh! Jag var nära tårarna då jag var så rädd att vi skulle missa alltihop. Men det löste ju sig tack och lov. Siri nannade som sagt trots att vi satt precis under läktaren med kantorn och hans orgel. Inte mycket väcker den lilla damen alltså.

Så är alltså min älskade vän gift med sin själsfrände och jag är otroligt glad för deras skull. All lycka och kärlek till er Sanne & Magnus!!

Nu ska jag tydligen ligga och lyssna på festande, skrålande, sjungande midsommarfirare tills jag somnar :)

Glad Midsommar önskar jag & mina fantastiska flickor som båda bar Newbie-klänning dagen till ära och var bedårande båda två 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ