28 maj 2014

Nytt mobilskal

Om du inte har testat att designa ditt egna iphoneskal så tycker jag du ska prova det! Det är så enkelt och du kan få ett skal till både iPhone eller iPad hur fint och personligt som helst genom att välja egna bilder eller motiv. Häromdagen fick jag hem detta från iPhoneButiken och jag är väldigt nöjd.



Du väljer helt enkelt vad du vill ha för färg, mönster, text eller om du önskar ha en egen bild på skalet, bakgrundsfärg mm. Det är lätt att göra justeringar och titta hur skalet blir i 3D-vy för att få bra överblick på resultatet. Skalet (jag tog en standard) är ok kvalitet tycker jag även om jag önskar att det inte var "öppet" upp- och nedtill vilket jag tycker inte ser så väldigt snyggt ut framifrån. Mobilen känns ju mer skyddad med ett skal där det finns kant runt hela. Annars blev väldigt fint och jag skulle lätt kunnat beställa massor med skal i olika motiv. Det är ju kul att ha flera att byta emellan!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ