23 maj 2014

När alla bär Michael Kors-väska...

 ...så tycker jag inte längre att jag har samma längtan och önskan om att få äga en. Fejk, äkta spelar ingen roll men jag tycker jag ser olika svarta väskvarianter av Michael Kors precis överallt just nu! Supersnygga är de ju såklart men aningen trist att ha en accessoar som så många andra också bär. Jag bär nog hellre en lite mer "anonym" väska som inte är så avslöjande vem som designat. Ja jag bryr mig verkligen inte om sånt där som lyxiga märken och designers, absolut inte! Men jag uppskattar snygga grejer i tillvaron helt enkelt, oavsett om det är från billiga eller dyrare butiker & designers.

Det jag nu önskar mig hett är en jäkligt snygg klocka! Nåt liknande dessa två från Ingersoll (som är ett märke jag aldrig hört om). Urtjusiga!




1 kommentar :

  1. Jag håller med dig ! Jag hade oxå en dröm om dessa väskor,
    men den har blivit betydligt mindre på sistone...
    Ha en skön dag !
    Kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ