5 maj 2014

Går ju inte att somna när hjärnan lever loppan

Aldrig har jag väl varit så kreativ och driftig som jag är just nu, även om jag kanske inte är urdålig på det annars heller. Hjärnan går på högvarv och jag har massor av idéer och vill få gjort så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. På sätt och vis är det väl bra men jag har också på grund av detta problem att ta det lugnt på dagarna och somna på kvällarna. Hjärnan går på högvarv! Ska försöka lugna ner den lite men det är minsann lättare sagt än gjort. Andra gravida som känner igen sig kanske?? Igår organiserade jag det så fint i sambons garderob i alla fall och snart är det dags för min egen, något större, garderob att rensas ur och organiseras om.

Idag går jag in i vecka 35 och kan alltså kalla mig höggravid helt plötsligt! Det firades med en lång promenad i morse på en timme med skön musik i öronen. Fort gick det då rakt inte för det drog i ljumskarna och sammandragningar kom och gick men härligt var det!


Dags att fixa & dona vidare!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ