22 april 2014

Underbara fynd!

Fynden som gjordes idag är otroligt fina! Naturligtvis är det Netto-fynd jag talar om! Via instagram hade jag på förhand spanat in sådant som skulle köpas men det var på håret att jag fick tag i det jag skulle för mycket var redan slut. Tydligen värsta rusningen efter just dessa grejer till hemmet och det kan jag verkligen förstå! Arganoljan till håret var ett impulsköp som jag ser mycket fram emot att få testa och tvålarna doftar mer än ljuvligt samt har en lyxig förpackning som tilltalade mig mycket.


Efter att ha besökt de två Netto-butiker som finns här i stan så hade jag bunkrat upp med en hel del härligheter. Zinkbalja, kuddar, kökshanddukar, förkläde, små fina betongtavlor, urgulliga krokar i porslin, grillvante mm. What a day!!


Stentvättade kuddar i mjuk härlig kvalitet ska vi ha i den framtida loungedelen på trädäcket men fram tills dess får de nog ligga i växthuset och bara vara fina.


Sambon, husets grillmästare, har nu tjusiga "verktyg" inför alla kommande grillstunder.


Jag kan inte annat än, som vanligt säga: "ÄLSKA NETTO"! Jag fullkomligt älskar fina saker till hemmet men vill verkligen inte lägga dyra pengar på design-grejer, sånt ger jag blanka fasen i, och då är såna här butiker där man får snygga saker till kanonpriser min melodi.





1 kommentar :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ